Saturday, February 19, 2011

Bermulanya disini


Hari ni bertarikh 20/2/2011 adalah tarikh aku publish blog terbaru aku nih. Aku ade buat blog sebelum ni tapi tak aktif & macam tak sesuai untuk diteruskan, so sambil2 layan lagu jiwang dikala ini , aku fikir daripada tak wat pa pe , baik aku bt blog sambil2 layan lagu2 yang aku minat.. org rumah aku sedang menonton tv, balik2 citer korea, huhu.. memang peminat korea no.1 . Aku dengan muka ketat kadang2 melayan kalu dh xtau ape nak bt aktiviti, hujung minggu cam ni best duk umah smpi lauk utk mskn tengahari pon xde .. huhu.. nasib dh sarapan pagi tadi roti canai 2 keping. lauk yang takde d rumah membataskan aktiviti memasak isteriku , jadi the best solution adalah pg ke kedai mkn @ cafe2 yang berdekatan . Blog ni juga sbg cafe utk hilangkan kelaparan , bese ar dh duk depan laptop men intenet smpi dh lupe waktu mkn..bla bla.
Lagipon aku nk kuruskn badan sebab semakin ari semakin bertambah... peh.. taip punye taip dh pkl 12:30pm, so aku dah lapar , nk gi mkn di Anakbenutcafe.. bye bye..

2 comments:

  1. ade org tuh nk muke anak die cam korean kot!! hehhe

    ReplyDelete
  2. hihi.. smlm ade org mimpi ade ketam kembar dalam perut..

    ReplyDelete